reklama

Čo sa mi nepáči na blog.sme

Mám vlastný blog . Nemyslím tým len tento ale mám aj iný .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tento článok mi hovorí presne zo srdca ako to cítim keď si prezerám rôzne blogy na tomto portáli a následne aj diskusie. Naozaj sa ani ja neviem zbaviť pocitu že tento server je už iba o naháňaní karmy a ničoho iného. Napríklad tento blog . Obyčajný 17r chalan čo si píše o čom chce a názor jedného z diskutujúcich :

"Môžeš prestať písať o kravinách, alebo si dať aspoň pauzu ? Čo keby sinabudúce priniesol článok, ktorý by skutočne hovoril o tom čo má vnadpise. Za 3 dni si vyprodukoval 4 články, ktorých vypovedná hodnotapodľa mňa nebola okrem toho o alternatívnych vyhľadávačoch väčšia akonula. To že sa snažíš získať si čitateľov alebo karmu produkciou odpaduti veľmi nepomôže.
Na druhej strane aspoň že si si prečital kodex blogera a skutočne si toobmedzil "iba" na 3 príspevky denne (3. a 4. január 2007). Inak neviem,tie temy aj rozoberáš, premýšľaš o nich, alebo píšeš čo ti prvé napadne...."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Klasická ukážka toho čo spomína Peter vo svojom príspevku.

Weblog (stiahnutím anglického web log – zhruba: webový denník) alebo skrátene a neformálnejšie blog je webová aplikáciaobsahujúca periodické príspevky na jednej webovej stránke.Nejčastejšie, nie však vždy, bývajú zobrazované v obrátenomchronologickom poradí, (tj. najnovšie hore). Autor sa nazýva blogger(niektorí ľudia píšu len jedno g), spoločenstvo blogov a ich vzájomnýchvzťahov blogosféra.

Weblogy tvoria nesmierne široké a diferencované pole, takže pokusy ostručnú vyčerpávajúcu definíciu nejakými formálnymi kritériami bývajúneúspešné: spektrum siaha od osobnych „deníčkov“ po oficiálnespravodajstvo firiem a politických kampaní; do weblogu môže prispievaťrovnako tak jediný autor, malá skupina priateľov alebo široká komunita.Mnoho weblogov umožňuje pridávať komentáre k jednotlivým príspevkom,takže okolo nich vzniká čitateľská komunita; iné sú neinteraktívne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odlišuje sa aj formát weblogov, od prostého zoznamu odkazov nawebové stránky po dlhé pôvodné texty. Jednotlivé príspevky sú takmervždy označené dátumom a časom; pretože odkazy sú pre weblogy dôležité,väčšina má spôsob, ako archivovať staršie príspevky a určit im stabilnúURL adresu; tá sa nazýva permalink. Stále častejší a dnes už de facto štandard je ponúkať prehľad najnovších príspevkov vo formáte RSS.

Blog môže byť odborný alebo osobný. Stále viac samozrejme vznikáblogov osobných a to z dôvodu serverov, které založenie svojho bloguponúkajú bez nutnosti znalostí programovacích jazykov a tvorby WWWvšeobecne. Každý kto má potrebu niečo svetu povedať, vyjadriť svojemyšlienky a nemá kde, zakládá si svoj blog. Dá sa dnes blog označiť zanový žurnalistický odbor? Pokiaľ navštívíte niektoré kvalitné blogy,dalo by se povedať že áno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

zdroj: wikipedia

Takže prosím Vás ľudia už sa mierne uvedomte a neznechucujte ostatným aspoň kúsok tej kreativity čo majú. Keď sa niekomu chce nech píše pre mňa za mňa aj o tom ako bol včera na záchode , je to len a len jeho vec a keď cíti potrebu o tom písať do svojho webového denníku, tak nech píše.

Nemyslím si že aj ja som dobrý alebo zlý blogger ( z blogovaním som začal len nedávno), v podstate mi je jedno čo si o moji článkoch myslíte vy. Píšem si o tom o čom mám v tej chvíli chuť písať . niekedy to je len znôška blbostí bez zmyslu, niekedy popis programu čo som našiel na internete a niekedy len odkaz na dobrú stránku. píšem pre seba a občas poukážem na program alebo stránku, ktorá by mohla niekoho zaujímať. a keď nezaujíma , no a čo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V podstate rád chodím na server blog.sme.sk pretože niektorý ľudia fakt píšu zaujímavo a majú veľmi dobré články, ale nikomu som nikdy nedal a ani nedám nejakú karmu pretože to nie je o tom. radšej si prečítam článok ktorý človek napísal zo srdca , pomocou ktorého ho môžem trošku spoznať ako článok ktorý je iba obyčajný bezpohlavný žurnalistický kyd . Ale aj keď sa mi nejaký článok nepáči tak ho jednoducho vypnem a neznosím autora za to, že vôbec niečo napísal. Aj snaha sa cení.

Roman Macalak

Roman Macalak

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

hmmm kto som.. to by som aj ja rad vedel. snáď mi tento blog pomôže nájsťodpoveď Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu